Thursday 30 June 2016

...A zycie toczy sie dalej swym torem...

A jednak wyjda. Nie chca juz byc czescia Unii Europejskiej.
Niby wiekszosc glosowala za wyjsciem, a jednak u mnie w szpitalu wielkie poruszenie, szok, niedowierzanie, strach, niepewnosc, obawy.
Zatem kto glosowal za wyjsciem jesli oni wszyscy sa w szoku? I wszyscy sie boja?
W telewizji mieszane uczucia, jedni sie ciesza, inni protestuja, nikt nie wie, co bedzie dalej.
Oni nawet planu zadnego nie mieli. I nadal nie maja.
Wiec jak oni glosowali? Za czym glosowali? Przeciwko komu/ czemu glosowali jesli teraz nie wiedza co bedzie dalej i nie wiedza czego chca?
Mi emocje juz opadly.  Przeciez ja nadal bede w Unii hihi :)))

Od dobrych 6 tygodni jestem w nowej pracy. Jstem mega zadowolona, choc odpowiedzialnosc mam duzo wieksza niz do tej pory. Spotykam bardzo chorych ludzi, wielokrotnie podemuje bardzo wazne i odpowiedzialne decyzje. Ale lubie takie wyzwania.
Mam tez inne korzysci z pracy. Nie robie wiecej nocek, mam dluzsze dniowki, ale za to wiecej wolnych dni :)))
Szybko przyzwyczailam sie do wiekszej ilosci wolnego czasu i juz go w pelni zagosopodarowalam.
Duzo sie u nas w pracy mowi o brexicie. Ale nic sie jeszcze nie zmienilo.
Czy sie zmieni?

Czy oni wogole odwaza sie na ten ostateczny krok i wyjda z Unii???
Dla mnie to jest wielka niewiadoma.
Za kilka tygodni jedziemy na wakacje pod palmy, nie moge sie doczekac. Mam nadzieje, ze to cale zamieszanie nie wplynie znaczaco na ceny waluty.

7 comments:

  1. To tak jak w PL- wygrał PiS i wielkie zdziwko, bo nikt w moim otoczeniu na tę partię nie głosował ;p
    Też jestem ciekawa co będzie po wyjściu UK z UE...

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawa oprawa tematyczna bloga - idealnie psuję. Konkretny wpis!

    ReplyDelete
  3. Pod niebem Malagi3 August 2016 at 10:14

    Ja mieszkałam w Anglii 3 lata i niestety bardzo mi się nie podobało życie w UL. Właśnie jestem w trakcie przeprowadzki do Hiszpanii. Myślę,że każdy kraj ma jakieś plusy i minusy.Życzę powodzenia��

    ReplyDelete
  4. Ostateczna decyzja o Brexicie bedzie prawdopodobnie przeciagana w czasie, bo poki co nie ma chetnych w rzadzie, ktorzy chcieliby sie za jakiekolwiek konkretne przygotowania do Brexitu zabrac ;)

    ReplyDelete
  5. W Niemczech deutsche bank prawie pada, co może zachwiać ekonomią Europy. Sądzę, że będą przedłużać wyjście ile się da, żeby nie doprowadzić do kryzysu.

    ReplyDelete
  6. Po ślubie moje życie było tak trudne, mój mąż zaczął gonić inne kobiety, bo po kilku latach nie dałam mu dziecka. Widziałem, jak moje małżeństwo znika. Zrobiłem wszystko, aby zmienić sytuację, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałem dr DAWN, duchowego uzdrowiciela. Dr DAWN uratował mi życie i małżeństwo. teraz mam 3 dzieci. Jestem wdzięczna dr DAWN i dlatego zostawiam swoje świadectwo każdemu, kto ma problemy małżeńskie i płodności. Kontaktowy e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: + 2349046229159

    ReplyDelete