Friday 28 February 2014

Naj naj naj

Idac sladami Oli z blogu Usta-Usta chce Wam polecic najlepsze moim zdaniem blogaski. 
Byc moze wszystkie znacie je rownie dobrze jak ja, jesli nie, zajrzyjcie, a moze ktorys Was zachwyci:


  • Ania Maluje - mega inteligentna dziewczyna o wszechstronnych zainteresowaniach radzi, krytykuje, komentuje, bawi... Uwielbiam do niej zagladac
  • Anwen - najwspanialszy blog o wlosach i ich pielegnacji i nie tylko, biblia wszysktich wlosomaniaczek, dziewczyna dzieli sie swoja ogromna wiedza i doswiadczeniami na temat pielegnacji wosow
  • Blondhaircare - kolejne wlosowe Guru, to wlasnie dzieki Natalii i ja zaczelam dbac o swoje wlosy
  • Dwoje do Poprawki - relacja wspolnego zycia mlodego malzenstwa, na powaznie i na wesolo. Super!
  • Matka SIngielka - najwspanialsze najzabawniejsze dzieciece dialogi na swiecie
  • Kulinarne Szalenstwa Margarytki - mega zbior przepisow na typowe polskie (i nie tylko) dania, ktore wielokrotnie juz wykorzystalam
  • Mama Blizniacza - o mamie z tysiacem pomyslow na zabawy z dziecmi
  • Usta-Usta  - nie moglo zabraknac i Oli , ktroa ma takie teksty, ze kazdego rozbawi. Ola bawi i radzi w mega lekki i przyjemny dla czytelnika sposob. nie mozna jej nie lubic.
  • Slowly Lifestyle - wspaniale podejscie do zycia mlodej, zaradnej pracujacej Mamy , szkoda, ze tak rzadko ostatnio pisze :(((


To sa moje typy. Ciekawa jestem ile z tych blogow znacie, ile lubicie?
A jakie sa Wasze typy? Chetnie poczytam w przerwie miedzy pisaniem pracy ;)

17 comments:

  1. ja znam tylko Anwen i Margarytke. fajne typy. Mona

    ReplyDelete
  2. Z Twojej listy znałam 3 :) Resztę chętnie poznam.

    ReplyDelete
  3. I nic nie powiedziałaś, że czytasz Anię? Ja też :P TakaSobieMeg x

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak to nie? przeciesz razem czytalysmy u mnie, ej ty to masz pamiec! ;)

      Delete
    2. nosz widzisz jaką mam pamięć? teraz już cię nic nie zdziwi ;)))

      Delete
  4. http://kokain78.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. ja do Was też zaglądam:) jak miło, że Wy do nas też:*Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Ja z Twojej listy naj naj zaglądam do Anwen (ona zmotywowała mnie do dbania o swoje włosy- jestem na początku, ale już widzę efety) i do Dwoje do Poprawki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no widzisz nawet nie wiedzialam, ze tez jestes wlosomaniaczka? ;)

      Delete
  7. Anwen <3 Najbardziej lubię MWH, bardzo motywują :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez uwielbiam MWH, sa motywujace, ale jednoczesnie dostaje dola, bo juz od 10miesiecy intensywnie pielegnuje klaczki i nie mam takich efektow jak inne dziewczyny :( Chyba musze poczekac az cale farbowane wlosy bede mogla sciac = pare lat :/ pozdrawiam :)

      Delete
    2. Ja tez się bardzo niecierpliwiłam, dalej brakuje mi do tego, do czego chciałabym dojść z kondycją włosów no i długość, ale jak patrzę na swoje włosy sprzed roku to widzę różnicę :)

      Delete
  8. O, jak miło. Dziękuję. :) (matka singielka)

    ReplyDelete
  9. dzięki :-*
    tylko to nie ja jestem prowodyrem tej akcji, ale Andrzej z jestkultura :-)))

    ReplyDelete
  10. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete