Wednesday 26 February 2014

Baby Love??? :/

Ta fotke zrobilam przed SZPITALEM dwa dni temu.
Mloda mamusia w zaawansowanej ciazy z malym dzieckiem.
Wszystko byloby piekne i slodkie gdyby nie ten papieros, ktory naprawde mnie poruszyl.
Wiem, to nic niezwyklego zobaczyc dziewczyne z papierosem i z alkoholem w czasie ciazy.
Co wiecej wlasnie takie mamuski maja pozniej zdrowe dzieci, a ja , ktora cale zycie nie palilam, mam chore, a jakze. Gdzie sprawiedliwosc?




Dodam Wam jeszcze mocny filnik, przy tej okazji pasuje jak znalazl.... Ostrzegam, ze porusza na maxa:




Bez komentarza.

16 comments:

  1. smutne ale prawdziwe :( Mona

    ReplyDelete
  2. Standardówka niestety Kochana. Ale sama tego doświadczyłam jako dzieciak. Moja matka paliła będąc w ciąży ze mną i z moim rodzeństwem. Paliła przez całe moje dzieciństwo, a rzuciła, kiedy wszystkie dzieci poszły na swoje. Zawsze będę mieć o to do niej żal. Sama nie palę, a mam dwójkę dzieci. Matka wyrobiła mi niechęć do papierosa na całe życie :) pozdrawiam, lubię cię czytać choć nigdy nie komentuję. myślałam, że anonimki nie mogą komentować, Ewka z Polski

    ReplyDelete
  3. Przeczytałam w pewnej książce, że Bóg bardzo starannie wybiera rodziców dla chorych dzieci. Wybiera ludzi, którzy są bardzo silni i potrafią bardzo mocno kochać. My ludzie mamy tendencję do ciągłego zadawania pytania : dlaczego ? Czasami coś do nas przychodzi niczym w przypowieści o Hiobie, ot tak po prostu i nie pozostaję nam nic innego jak to zaakceptować.

    ReplyDelete
  4. A mnie bezsilnosc dopada straszna... Czasem mam ochotę taka matką potrząsnąć, tylko z drugiej strony.... Co to da? Ja wiem że są ludzie nieodpowiedzialni, ale picie i palenie w ciazy to jest ostatnio jakas plaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektorzy po prostu nie powinni miec dzieci...

      Delete
  5. Nie ma sprawiedliwości. Niestety :-(
    A palenie zioła chyba też zbyt zdrowe nie jest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja podpalam tylko teraz, w najtrudniejszym okresie studiow, nigdy przy dzieciach. Zreszta bardzo rzadko mam mozliwosc zeby ziolo zdobyc i chyba lepiej ;) juz nic mi nie zostalo :/

      Delete
  6. tak, codziennie widac to na ulicach w Anglii. Jednak tutaj kobiety sa mniej swiadome szkodliwosci takiego palenia. No i chyba maja w nosie jak to tak naprawde moze wplynac na ich dzieci;/ mnie tez to rani i wnerwia. Czuje sie jakbym miala zaraz podejsc i wywalic peta zreki takiej baby.

    ReplyDelete
  7. Smutne, ale prawdziwe :(
    Ja się pod szpitalem z koleżanka pokłóciłam jak ona z brzuchem wylazła i pierwsze co za fajkę... Przyjaciółce Co Dużo Gada też się oberwało, bo była wtedy z nami i to ona jej fajkę dawała (Kilka lat temu). Ale się wtedy zagotowałam...

    ReplyDelete
  8. Bardzo smutne.... ja rzucilam palenie w dniu kiedy zauwazylam dwie kreski na tescie (zaluje ze nie predzej) i do teraz nie pale:)

    ReplyDelete
  9. Mnie tez ruszylby taki widok co za brak odpowiedzialnosci i... Ych szkoda gadac :/

    ReplyDelete
  10. Masakra! Głupota ludzka nie zna granic!

    ReplyDelete
  11. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete